1 dag kvar!!

haha som jag längtar, känner mig som en fem åring..

Jaja, idag då, sketa kort dag i skolan men det var skadat nice. Lite matte (jag f a t t a r ! ! ! ) omg, jag fattar, jag klarade det och jag hade RÄTT. Nu ska jag inte ens kolla om de va A B eller C uppgifter men jag hade rätt och det är huvudsaken!! Efter skolan tog jag och mina latisar till vänner bussen in till staden, jag mötte upp mama och vi drog och handlade inför morgondagen eller kvällen rättare sagt! Blev en heeel del chips, och läsk, popcorn osv. hon i kön bakom mig kollade lite konstigt när jag påse efter påse full med chips slänge upp på rullbandet! (okej, helkonstig mening men ni fattar huh) Åhhh! mamma insisterade lite smått på att laga mat till alla med men det hoppar vi sa jag! hihi, gullig mamma man har! :) Men tack ändå du. Nu har jag precis kommit hem, lite halvhungrig sådär, men asså vafan har hänt? Jag har typ tappat matlusten helt & hållet! va inte sugen på frukost, tvingade i mig lite makaroner till lunch och är fortfarande inte sugen på mat. Kanske lite hungrig, men inte sugen så jag vill äta ngt! Inte ens choklad. Jaja, kan gärna få va så ett tag så kommer jag kanske i form utan att behöva träna! :D hehe.. nää nu ska jag inte sluta äta och grejer, bara inte velat ha mat de senaste dagarna så som jag alltid vill annars! Jaja, löser sig nog.

Ikväll är frågan om man ska dra på fest i haverdal (somligger långt åt helvete -.-) eller om man ska ladda ner en film och bara vila, tagga upp tills imorgon ( vilket jag definitivt borde göra!!) hmm. Jobbigt läge det dära. Ska se lite senare hur det blir, men just nu ska jag väl försöka samvetet övervinna det dära andra så jag stannar hemma..blä!! vi får se, ska inte säga för mycket ännu, klockan är ju bara halv fem. Jag har precis kommit hem och är rastlös som fan! bläblablö, får väl ta att försöka käka ngt litet, vindruvor? nä.. makaroner? usch. ah så fortsätter de i mitt huvud när jag tänker på ngt ätbart! Men samtidigt vet jag hur dåligt jag mår när jag inte äter/dricker under en hel dag nästan! Fyfy. Nog tjatat om allt de hära, jag ska göra något annat nu, kanske sätta ihop en festlista eller läsa engelska.. gjorde ju aldrig det igår!! varför kan inte jag också få ha en hund att skylla på "hunden åt upp min läxa". Eller cykla till skolan "cyklade på en igelkott och fick punka så missade tyvärr engelskan" eller något annat man kunde skylla på. Kanske kan jag skylla på det enklaste som finns - försov mig (a)?


kolla gulliga partyhattar!! Riktigt söta ju. Hahaha nej men gud, jag låter som kissie och foki jue..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0