18.20

och nu är jag hemma! Rätt skönt faktiskt även om jag älskar att inte bara sitta hemma :) Blev en liten supersnabb runda med Annie, Julia, Louise och Amanda på stan i eftermiddag och sedan satt vi oss på bussen hem vid fem tiden! De va najsibajs, dock hade jag gärna tagit den där kladdkakan som jag inte åt igår idag istället! kunde dom inte haft typ så de man inte orkade äta upp sparade dom i en plastpåse ett dygn om man skulle ångra sig nästa dag? hur awesome hade inte det vart? Hittade lite nya underkläder och en mascara iaf i stan så det var ju bra :) Nu ska jag ta mig ut mot tv:n får se om det händer något ikväll eller om det blir värsta chilltorsdagen ever! haha, nää de blir det ju inte för ahr vart i full fart hela dagen, så en lugnt kväll skulle kanske vara najs innan helgens festligheter! I helgen, ja då jävlar kör vi!! Kommrer bli helt underbars grannt som shit aka mattias säger! de e grannt! HAahhah.. jaja tv:n nu och va lite fetto unge med mjölk & chokladpuffar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0