19.29

varning varning - sliten mea!! Oh yes. Mitt hår har vart ute och flängt i både regn och blåst idag. Vi hade nollning för ettorna! Inte så kul som det hade kunnat bli dock, lärarna var ju så jävla tråkiga rent ut sagt.. sry hörrni. Inte för att någon lärare läser min blogg precis, men kände för att skriva det ändå! :)) Vi körde till en början en poängjakt, jag annie och Emil höll i sång-stationen och fick höra massa sånger, trevlans! Nästa lek var "Hämta tvåan." Det går ut på att hämta tvåan med t.ex. minst fötter, smartaste tvåan, tvåan som alltid tappar bort tröjan på fest, kortaste osv. Och efter frågor som, hämta tvåan som trodde att John F Kennedy (?) & George Bush (?) kandiderade i förra presidentvalet i USA eller hämta tvåan som funderade på om hon skulle ha Hawaii utan annanas eller en vesuvio så framstår jag nog som inte allt för smart. Men vi hade kul, och det är huvudsaken! Sedan fick dom roa sig med rysk julafton (?) hahha. Det var riktigt kul. Mange & hans ledare gck lite bananas på sitt lag och stod och skrek på dom med en megafon! Good work! Stan stod näst på schemat men med regn, blåst och missade bussar kilade vi istället mot frösakull. Jag, Annie, Hanna och Maja! Vi handlade lite käk på Tylö matcenter, Revbensspjäll & potatissallad, och lite choklad/chokladtårta till efterrätt. Sedan drog vi hem till Annie bänkade oss i soffan, käkade och snackade en jäkla massa härligt tjejsnack. Det kan man ju inte låta bli att älska. Vid halv sju kom vi på klockan och fick lite stress hemmåt, har trots alt lite plugg att ta tag i.. KuL! Men hade en helmysig efterrmiddag. Och imorgon - ja DÅ kör vi stan. Nya kläder och smink behövs verkligen. Ikväll hade jag tänkt träffa min plutt men han och hans klass leker skogsmullar och ska överleva ett dygn i skogen, mitt ute i vildmarken, bland lejon & tigrar!! Ohohoh. neeedå, men som ska bo där lite :)) Bygga vindskygg å så i ösregnet, låter väl mysigt? :) Ha så kul älskling! jag ska nog värma en kopp te och mysa ner min under mina duntäcken och kolla en film...(PLugga...)




Anton fick äran att vara med på min blogg från nollningen, haha det var kul att kolla på iaf, dock kommer ja gihåg att det var itne lika kul när man själv gick i ettan.. hahha, ligga där med huvet i vatten sen mjöl! Men bra jobbat hörrni!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0