22 september 2010

Hej!

haft en super bra dag! Skolan drog igång vid halv nio bestående av projekt, (vi hade sååå behövt varsinn mini-laptop!! Finns ju inga datorer...kanske bud på att införskaffa sig en mini-data trots allt?) matte, biologi och fysik! tyvärr är jag dock back i fysiken och lär behöva ta ikapp det hemma.. det börjar bli liite krångligar nu också, bra ju :S jaja.
Efter skolan kilade jag Annie, Hanna och Maja till stan, kollade på lite kläder osv. och har hittat lite jag ska in och köpa imorgon! Sedan satte vi oss på Roberts för en kladdkaks-fika, riktigt mysigt, satt väl där någon timma och nu har ajg kommit hem. Ska in i kylen nu och försöka hitta något ätbart, och gott, jag är hungrig som en padda!! :) Sedan ska jag fixa till biologin, men matten får va tills på fredag! Sedan har lilla Clumsy har kommit tillbaks på besök så ska nog ge han lite mat också! :)

Pusshaaj. pallar inte blogga idag! :)

Kommentarer
Postat av: Gjermundamalie

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 08:35:11
URL: http://gjermundamalie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0