22.00

hejsan svejsan. Idol är slut och jag är sjukt uttråkad :)) Har fått igång min iphone iaf och skrivit om alla kontakter då det inte fungerade att kopiera in dom. jobbigt? lite. haha. Nej nu vill jag typ somna så ah. helt sjukt att jag e hemma helt ensam e en fredag, hemma för andra gången i rad. Trååååkigt. Jag ville ju ut på fest ikväll!! men jaja. Blir party nästa helg iaf!! Och en helmysig tjejkväll imorgon. frågan är vad man ska hitta på under dagtid imorgon, har funderat på stan, fotta lite kanske eller besöka min fina farmor & farfar. Sketa länge sen jag va där. Nej, nu ska jag fortsätta min konversation med Hannibajs på fb som också är hemma idag. Tack gode gud mnah ar fb! :D Haha. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0