24 september 2010

hejsan på er. Hoppas ni är på ett bättre humör än mig! asså denna matteboken gör mig så extremt jävla förbannad just nu!! och inte nog med det så jag jag fått ett jätte opassande hjärnsläpp som jag itne alls uppskattar då provet är om 5 dagar!! och lördag söndag lär jag inte plugga på. så ah 2 dagar. jag dör. Vart tog all min motivation vägen som jag hade för någon dag sedan? vart tog mitt tålamod vägen? just nu är 3 sidor svarta av all kladd-blyerts när jag fått mina utryck och boken har fullt med pilar överallt på grejer jag inte begriper mig på. Fy fan. just nu gav jag upp! härligt. Datan placerad mitt på allt och festmusik i bakgrunden för att tagga inför morgondagen. Blöh, jag måste verkligen fortsätta. villintevillintevillinte.

Till något som är lite roligare för att er att läsa. Haha, eller nah, för min dag har varit ganska o-händelserik faktiskt. kollade en urkass film (som jag trodde skulle vara sååå bra!) bajs på den. Gjorde en frukost på sängen till mig själv och låtsades leka hollywood fru, vilket inte gick bra då jag tappade mackan i knäet och flingorna hann bli mjuka under tiden jag gjorde en ny macka. Bajs. jaja, glodde klart lite på filmen och snackade med mina pinglor om helgen, och nu sitter jag här då da, väntar på att timmarna ska flyga förbi och att jag ska få träffa min max och sen att vi ska kolla inception och sen att det ska bli löööördag!!

nu ska jag försöka återgå till de jävla mattetalen. tråkigt japp. Men bara en mattekurs kvar efter denna! bara EN jävla kurs. Det ska gå bra. matte E och engelska C kan ta sig i ... ah! Dom ämnena kommer jag aldrig någonsin ge mig in på. nepp. aldirg. hell no.

jag hade dock världens roligaste, sjukaste, röriga och ledsamma jobbiga dröm inatt om en helt gaaalen fest! Ojojoj, den va rolig, och allt det där andra, men jag pallar inte berätta den för er nu! var väldigt galet iaf!

Hejdå. jag är bajssur nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0