Ajajaj..

blä! Kom nyss hem med  världens magknip osv. fy fan! Rotade fram en risifrutti och nu ligger jag i sängen och väntar på att det ska gå över så jag kan hänga på till stan! Har kännt mig sådär jobbigt dålig heela jävla dagen och det är inte kul vill jag lova. Skolan gick väl som vanligt. Vi fick fotta lite på första lektionen, n a j s lärde oss lite med ljus och ngt mer haha, bra jag kommer ihåg! Fick iaf prova att fotta något och sedan skulle man ha ett annat objekt i bakgrunden som blev suddig! Awesome jue, slutade med att jag och Hanna satt & fottade tamponger på en bänk i korridoren...haha! Vackert blev det iaf. Lunchen käkades på donken, och jag ahnn även få med mig en skit mysig kill-tröja från H&M. Har nog fastnat lite där för killkläder..och killsmycken! Hur jävla snyggt e inte det!? dock hatar max sånna som jag tycker e fina annars skulle han haft uppmot tio sådanna nu skulle jag gissa på! Haha finns massa fiiina. Iaf, tillsist hade vi en fysiklabb & sedan avslutade vi dagen med en sväng inom stan igen! Softa bananer. Kliar ju galet i fingrarna nu bland allt höstnytt!! ÅH!

Ikväll vare då tänkt att fira Mandisen som fyllt hela 17 år! GRATTIS MANDA!! Världens mest glada och energirika tjej skulle jag nog säga! :D Blir nog käk på Venezia. Awesome verkligen! Jaja, just nu har jag panik för min jävla mage och min garderob som inte vill sammarbeta..kanske ska ta & hoppa in i dschen iaf. Vi får se om jag orkar tvätta om håret asså..annars blire en hög hästabajssvans imorgon i skolan. på morgonen är man ju iaf D Ö D ! Dock har ajg sovmorgon till tyyp tio imon. GILLA!! Japp, det var min dag. Ikväll vill jag träffa min älskling också. Saknar honom efter bara en natt utan honom, är jag sjuk i huvet? Nää, bara jättejättebajsigtelefantstort kär i min fining!  Jag ska träffa dig ikväll!



och vafan håller alla på att lipa över "kungarna i Tylösand" för?! sådanna programm är ju askul! Göra bort halmstad, tylösand blablabla, men shiiiit skärp er. Haha, underhållning heter det. Det har faktiskt bara gått ett program. Ni kan väl vänta att dampa tills det iaf har gått 5 st eller något. Dom har nog inte ens börjat! HAHA! Jag tycker det är kul iaf. Och smutsa ner halmstad.. nah, dom smutsar nog mer ner sig själva så som dom håller på ;) ahhah...you get it?

P U S S & K R A M F R Å N M I G ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0