balsammetoden?

Njaa, den kör jag inte på, men sitter med en väldans inpackning i huvet, en massa balsam?inpackning invirat i en varm handduk! Det ska nog göra susen. hahah, lät fint märkte jag ya! Jaja, och varför har hells kitchens slutat gå på eftermiddagarna?! och när börjar Andra Avenyn egentligen!!? jag är klar med alla "måsten" för idag iaf och tack gode gud för det. Ikväll blire grönsakssoppa och idolkollande! För det är väl idag? sen imorgon blire till att dra tillbaka till skolan hoppas jag (hade gärna haft fredagen här dock..) för att fixa lite grejer och få hjälp i matten! Samt ta igen fysiken!! Åh, hela min skol-trötte grej är som bortblåst, lika bortblåst som minuset på mitt konto!! :)

Nog tjatat från mig, jag ska gå och sköja ur huvet, sedan bänka mig i soffan invirad i mitt täcke och bara mysa, vänta på maten och pilla med min nya mobil! Skööön kväll, och imon börjar jag inte förrens halv nio, o m g hela 20 jävla minuters sovmorgon.. jaja, kan iaf ta en senare buss då! De e ju skadat gött. Det blir dock inget Göteborg på fredag då mamma jobbade och inte kunde sluta tidigare :(( kanske nästa fredag sa hon! huvudsaken är att jag får träffa min älskling, och han kommer ju hem på fredagkväll! yaay. Saknar dig här hemma nu! Tröttnat totalt på att sova ensam. Jävla tråkigt och o-mysigt är det!! Vill ha hem min bästa vän och nattpolare, och gärna nu tack!! Blöh för det!!


Funderar på att kanske dra fram volym master imorgon om jag inte är helt jävla död och försöka fixa till håret lite granna. Bilden ovan va de volym grejen som gällde! Ser man ens skillnad?? hahah... näääsch jag är inte sminkad när jag bara är hemma, jag ser ut som en golvmopp som precis doppats i vattenspannen typ. Inte vacker med andra ord! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0