daimtårta + träning..

Bra där ja! Efter skolan blev det lite sysselsättning i staden med min Annie, Julia och Liqqis! Lite kika runt i affärerna och nu har jag lyckats på -30 på mitt kontokort. HAHAH. Vi strosade runt lite, hittade världens mysigaste kofta som förmodligen ska komma med mig hem imorgon. Ah, och nu har jag kommit hem och har en massa att göra! Har precis tryckt i mig lite nudlar, macka, kladdkaka & äpple.. ja jag e ett fetto okej?! Hehe, asså hur fan kunde man äta dom där likmaskarna varje dag 24/7 i sexan typ? Smakar ju bajsapa. Fyfan. Ah, så nu har jag lite dåligt samvete över att jag vart en så extremt lat tjej på sistone så nu ska löpkläderna på och sen ska jag sprina en lååång runda och bränna lite kalorier! När jag kommer hem igen blir det en snabb dusch för att sedan fortsätta med engelskan.. min älskling kanske kommer hit ikväll också, vi får se, göttegött att man inte börjar förrens halv tio imorgon iaf! Jaja, nu ska jag byta om och sätta i-poden i öronen! Jag måste börja träna.. hehe. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0