...

bläää vad jag vill sova, e på ett sådant pissigt humör så det är inte sant!! Fy, finns det något värre?! jo ja, de finns de ju, men de suger att vara på dåligt humör också! Så det så. jag behöver sova skulle jag gissa på. Efter att ha somnat runt två inatt, sovit som en bajs (inte bra alltså) vaknat säkert tio gånger och annat blää. Jag ska se till att få gjort min matte nu, sedan lägga mig i badet hade jag tänkt. Efter det väntar nog bädden. Dock har jag ingen lust att sova heller, är liksom inte trött..? blir bara på dåligt humör när jag tänker på alla "måsten"!! Jag får se, kanske ska ta & dra ut och springa en runda? eller bara försöka somna jävligt tidigt och köra full rulle imorgon..?Jaja, jag vet inte, jag är skit sur på allt idag och vill att denna dagen ska försvinna. Nu tack!! :)

En bild från dagens fotolektion! Tur att man va på bra humör då iaf! Blev dock lite gladare nu när mamma sa jag ska följa med till stan och fylla på mitt smycke-lager imorgon eftermiddag!! y e s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0