festen ja..

jag ska försöka trycka i mig lite frulle även om jag precis skurat bort dom sista spy-resterna från väggen! härligt.. jävla idiot som kommer hit nästan oinbjuden (va okej, efter MKT tjat!) sen spyr han ner stället! Fuck Him. Annars gick allt bra, tappat en nyckel, så om någon sett den hör av er. Nu ska jag se om vi kan trycka i oss en macka. Den killen glömde även sin mobil, mohaha har slängdes ut direkt :) så den ska han få på måndag + en ordentlig utskällning, fast det fick han ju igår också, men han kan få en till. Tro mig! Fyyyy faaan, aldrig mer, aldrig mer. Så säger man varje gång man haft fest sen sitter man där några dagar senare med huset fullt av folk! Tur att man har så underbara vänner som hjälpte mig. Behövde inte städa ngt alls igår typ. Ni är bäst och ska ha guldmedaljer allihopa. Berätta mer sen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Uuuuuusch! Jag ba såg att han stod böjd över soffan så frågade jag han som satt jämte om han spydde o han ba ah.. Så jag ba shit va e Mea? Tyckte att de va konstigt att ingen reagerade innan ;O Men tur att det mesta blev undanstädat iaf hade inte kunnat va kul o städa bort allt ;O Men tack för en askul kväll :D Hoppas att du med hade kul och grattis i efterskott! :D<3

2010-09-05 @ 16:14:51
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0