fixat min klänning!

Hejsan! hur ere med er? Med mig är det så awesome, tillbringade en timmes lektion till att lyssna tagglåtar inför helgen. Helt galet har nog inte vart såhär taggad sedan nyår. Känner verkligen vilken helt perfekt kväll det kommer bli! :)) okeej då jag ska sluta tjata om det nu, men det enda jag och mina vänner vill är att det ska bli Lördag nu skulle jag tippa på! Det är lixom det som gör att vi står ut med alla polynom, faktorisering av tal, rationella uttryck osv.

Efter skolan blev det en jävligt snabb runda i stan på 15 min! Haffade åt mig min klänning och betalade, sedan hem igen! Snabba ryck där ja. Glömde dock lösögonfransarna..igen, så dom får jag kila in och fixa imon. Kan ju sätta på att jag inte ens kommer använda dom sen men skit samma! Åh vet ni vad vi gjorde idag efter matten. Vi kilade till Blå Thailändaren och satte oss ute i solen och åt thai mat och konserverade persikohalvor till lunch/efterrätt. jävligt gott. Curry kyckling hade dom idag också med annanas bitar i, min favorit! Sen rusa till skolan på några minuter grymma som vi är och räkna fysik. Fan va grymma vi är!! hehe.. jodå de e vi ju fan! lite biologi hann vi också med med våran grymma lärare där. Det var min dag hittills. Nu ska jag pröva min klänning så den passar, ta väck sminket och sätta håret i en toffs. Sen ska jag trycka i mig lite käk. Kanske blir hem till Max sen också efter hans körskola! Sweet. Sovmorgonen imon e ju grädden på moset. Åhh!

denna fast i svart! nelly.com dampade cp mycket så fick inte min snygging!! BAJS! jaja, denna funkar nog, annars är jag tråkig och rotar fram något ut garderoben! PUSS&HEJ nu ska jag göra ngt, ta väck sminket vare ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0