fotograferat (amatör..) pluggat och ätit!

det är väl vad jag har hunnit med. Och fått 2 281(för att vara exakt :D) kronor in på kontot som jag inte hade en aning om vad dom kom ifrån men nu vet jag detta (moppeförsäkringsgrejs!) och jag är lyyyckliiiig, mina -30 är nu som bortblåsta! yeeey. Back till allvaret da, det fanns visst en heel del kvar att göra med biologin, rätta till och slutsats och sånt, jag och Maja har precis skickat och kolla så vi skrivit ungefär likt! (y) Ätit lite fetto mat framför top model har ajg också tillåtit mig själv, och matteboken har jag försökt asa mig framåt i, vilket inte alls går lika bra som igår!! Helvete då da.. jaja får väl traggla vidare med den efter biologin :)) tyskan är iaf klar och bara det är en lättnad!! Sen när jag tröttnade stenhårt på allt detta drog jag mig ut och fottade..visserligen bara i trädgården, lite blommor, äpplen och skit (jaa, skit, kattskiiit(Y) hahah) nää de gjorde jag itne. Eller asså jag fottade men inte kattskit, eller? ;) HAHA!!

mina skickligheter i kamerakunskap skulle jag vilja beskriva som.. hmm.. amatöriga? haha. Skit duktig kan jag ju inte påstå att jag är, men liiite har jag lärt mig. T.ex. att aldrig någonsin fotta på auto, så jag håller på att lära mig lite nu med bländare, ljus, tid osv! Går la framåt som allt annat. Vill ni se en bild? Ah, men okej då bara för ni tjatade och jublade så mycket!!


kolla här va..okej vet inte om den va så fin men whatever.. xd

denna är med auto. Åh de e lättare då iaf hehe.. asså säger ni att denna nedre är finare går jag ut och sågar ner rosorna omedelbart! haha.. och JA, såga! klippa med sax är för mesar!

Nu ska jag nog duscha för jag känner mig sådär lagom fräsch efter typ 2 dygn i min onepiece och otvättat hår!! Inte okej mea, inte alls okej... även om min onepiece är jävligt skön och jag älskaaar den! jag får duscha medan den tvättas då da..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0