ful-period !!

Hemma nu, och skit hungrig så ska nog ta mig ut till min mattallrik snart, har ju bara käkat mina och Max mackor, huuungriiig.

sålänge sysselsätter ja mig iaf med att leta outfits, kläder till imorgon helt enkelt. Varför har jag en så äckligt jobbig ful-period nu. Dom kläderna som alltid sitter bra annars, som man älskar sitter som en soppåse nu och håret och sminket vill lixom inte sammarbeta. Jag gav upp nu. tar min bästa svea  tröja imon och en mössa där de står bad hair day, i protest lixom.

Nej nu behöver jag mat. Tyskan får vänta tills imorgon, orkade verkligen inte. Slutar  fyra imon och sen blire staden med hanna. Nu ska jag hitta lite fina kläder och då får man lov att bränna pengar. Ja, det behövs nu!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0