god natt min skatt ♥

Idolerna, är det bara jag som inte tycker någon är särskilt bra? Tycker hela idol-grejen har blivit lite överskattad och inte alls lika kul! Nu sitter jag istället och glor på House och dricker lite te, jag låter som en tant när jag säger så men nej det är bara det att te är gott, riktigt gott! Sitter även om messar en hel del med min Max som snart befinner sig i Halmstad igen och mamma & Anders planerar Thailandresan till jul å massa annat.

Känner jag borde nana snart så jag är pigg till helgen och morgondagens fysik-biologi-matematk dag, riktig naturvetardag. Japp jag borde sova verkligen, och räknade jag någon matte idag? nej. Så imorgon, då måste jag verkligen, jag har inget annat val helt enkelt!

Puss & godnatt, sov sött min skatt.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0