Guten Natten

eller något sådant! Har kikat klart på Kenza&Tyra show nu och hade snart tänkt hoppa ner och sova fkatiskt, och jag får faktiskt sova enda tills åtta imorgon, de ni ;) Då är jag pigg inför helgen och allt vad det innebär. Blir en kväll med min Max som sagt iaf och stan och hitta lite kul grejer förhoppningsvis imorgon. Hade behövt någon ny kofta och en mysig halsduk men vi får la se. Tyskan väntar också imorgon, andra gången på denna terminen, känner det kommer bli ett helvete med två kurser parallellt!! Yäsbox thats it och jag har inget mer att skriva än god natt, och som ni märker i rubriken kommer jag inte ihåg vad det hette på tyska! Så - God natt.♥

puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0