gymmet med Max!

Assååå, hallåå! öh jävla apmattebok som ska krångla till det i min hjänra. Nu har det till och med gått så långt att jag kikar i facit coh sedan försöker jag komma på mina egna sätt för att få fram svaret och jag gör på olika sätt varje gång utan att hitta något mönster. Vet ni hur det slutade? Kattpiss, eller ah, asså lika illa. Så jag la precis ner boken i väskan och hade tänkt bädda ner mig och sova några timmar. Galet trött.

Vet ni vad jag gjorde innan då! Jag drog med mamma till gymmet. Drog in där och mötte min Max, okej jag tränade inte, inte idaaag, men jag skaa (a) Jag var lixom en typ av socialt stöd som pratade och skrattade, dansade och räknade åt honom då & då. Fick även en sån grym uppgift som att hjälp till lite. Nya PT:n på gång här ju! Haha! Nää, men de va mysigt, strosa runt där inne i svettlukten bland alla killarna! höhö, vad gör man inte? Okej de va dock min ide hela grejen, men hey, jag ville träffa min Max och peppa till han lite. Fick även en till liten uppgift. Ni vet sån dära stång man ska lyfta över bröstet? Ah sån. Max sa att om jag lyfte den 5 gånger skulle han vara min slav i 2 dygn. Och det första han gör är att plocka av alla vikter!! hehe..oupsi. Killen jämte bara kollar på mig så jag bestämmde mig för att skita i det, får la klara mig själv gällande mat och bussåkning dom kommande två dygnen då! Trevligt vare iaf. Och vi avslutade gym-tiden med lite pingis! Ulalal, jag har blivit duktig nu ju! Eller nästan iaf! I oktober börjar min träning, då blire hårdträning med Max fram tills Mars ngn gång! Soooft. eller ah de vet jag ju inte men jag brukar softa lite då & då under träningen..annars orkar man ju inte?

Nää men bajs också, jag skulle vara SOMNAD klockan tio, inte sitta vid fukking datan jue! God natt folks.♥



hahhaha letade bilder på bodybuilders (?)  tjejer för å skojja om min framtida look. Nää usch fy fan, jag ska bara komma i form litegranna och orka med löpningen nästa vecka. Fuck, jag skulle ut & springa varje dag ju sedan förra veckan...börjar imon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0