Hemma idag..!

Blöh. Ni vet de där illamåendet jag hade i sommras? Yes. Händer då & då att de kommer tillbaks och sitter i en eller två dagar innan det värsta är över. Ingen aning varför, antaglien för jag är stressad, orolig, sover dåligt eller inte äter ordentligt osv. ingen aning men konstigt och jobbigt är det verkligen!! Och just så var det imorse! Vaknade och mådde jag bra? nää, jag mådde klart illa. Så min dag spenderas hemma, idag, tisdag. blää. Jag behöver verkligen ta mig till Psykologin och idrotten för att visa vad jag går för idag men det suger om jag ändå mår piss för då kan man ändå inte koncentrera sig! Jaja. Det är väl bara att gilla läget. Jag ska vara glad att det blivit bättre sen i sommras iaf, för då var det fan inte kul! Så ah, idag får jag väl helt enkelt försöka sätta mig med matten iaf, göra lite mer svåra B uppgifter och kanske någon liten C uppgift? ;) Biologin ska jag också försöka finslipa verkligen! Sätta in massa reflektioner, slutsats osv. det behövs. Tyskan väntar också, så helt fri från läxor är jag inte! Det absolut sista på biologin får jag fixa imorgon eftermiddag och sedan skicka in den :) japp, jag har nog min dag rätt planerad ändå, men en och annan film ska nog tryckas in under dagen och städa lite kanske om jag mår bättre. Hoppas denna skiten försvinner tills imorgon. Jag behöver komma till skolan och inte missa en massa lektioner nu ju!!  


Fan!! Matteprovet är nästa vecka!! Ahhh, jag som trodde det var om 2 veckor! bajskorv också...de va ju skit kul verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0