Kungarna av tylösand.

I love it.

Biologin är klar och färdiginskickad, asså jag har nog en viss tendens till att alltid skriva lite föör långa arbeten och det började jag bli tillsagd med redan i femte klass...hehe oupsi. Men när man har satt sig ner kommer man ju på hur mycket som helst att skriva? jaja, det blir nog bra! Måste det fan bli. Nu är det kungarna av tylösand som gäller sedan ska jag hoppa ner i bädden hade jag tänkt. Blir bara skola 3 timmar imorgon, ääägit? jaa. Foto och läsa lite i min bok som jag inte lånat än på engelskan! grajt. Tänkte tigga till mig att få pysa till staden och låna en bok och sätta mig på bibblan och läsa. Sedan slutar jag strax efter tolv! blir dock hem, va hemma en timma, sedan drar jag mit back mot the city again för att möta upp mina pinglor vid fyra tiden. Alla har ju inte turen att sluta tolv, dom får sluta vid tre/fyra. Jag lider med er. Eller nää hahah. :D Och fredag är vi leedigaa!! Wihoo! Dock blire matteplugg precis hela dagen! Ja jag verkar itne ha något liv, jag brukar aldrig lägga ner så här mycket tid på något så tråkigt och svårt men jag ska fan klara det och det har jag lovat mig själv! Då får jag va en nörd två veckor då da, jag överlever. haha. Sen kommer min ääälskling på fredag, vi ska äckla oss med chips och film hela fredagen tror vi, de blir mys! Har ni filmtips? ja men kommentera då! :D Nu blire TV!!


Sry bildlösa inlägg, men min kamera glömmer jag varje dag och jag ser ut som fan när jag kommer hem! pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0