Kungarna av tylösand.

Klar med engelskan nu, äntligen, äntligen!! Trodde ju knappast jag skulle få tummen ur röven och göra det men där ser man!! Allt annat plugg får helt enkelt vänta..och då syftar ajg på matten. Nu är det den som går bajs, alltid ska det vara något! Kan det inte bara rulla på!? Har kollat lite Idol nu och nu är det Skånska fruar eller ngt som jag sitter och glor på. Hon visste inte hur man skulle tanka? Eller hur man sätter i ett kort i en automat?! Och hon va typ 43.. dock ska jag kanske inte säga så mycket gällande tankandet. Första gången jag och Mimmi körde till Preem med våra moppar fick vi inte fram någon bensin :(( Så kassörskan kom och hjälpte oss! Sedan den gången tankade jag ALLTID tillsammans med ngn, helst inte alls dock så vi brukade ha dunkar i garaget ;)

Snart är det dags! Kungarna av Tylösand! Kommer säkert bli skit kul. Tyvärr orkade inte min bajskorv asa sig hit men jag ska inte säga så mycket där heller..brukar ju vara tvärt om! Men jag va ju duktig och satte mig på en buss dit igår så ikväll blev jag hemma minsann!

Imorgon blir det shopping!! Åh, den tröjan, matchad till ett par UGGS och bara ben. Så mysig outfit så det finns inte! lite nya underkläder och ett par snygga tajta jeans hade inte heller suttit fel. Jag och Hanna ger oss på jakt imorgon. Sedan ska vi nog fira Mandisen som fyllt år. Grattis i efterskott min fina flickaaa :))

Nu - back to basic. Tv:n!

ooooooold picture. Men mammas dator - inga bilder!!! jag ska fixa, jag SKA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0