last night!

Shit asså, gårkvällen var lite speciell om man säger så, men ändå lyckad, jag hade riktigt kul! Men det var en del kaos, en del tårar och en heel del dans. En rätt så galen natt, t.om. poolbadning halv ett i en iskall pool, japp de är snart början av oktober i know ?! Iaf, vi drog hem till Annie, alla tjejerna, typ 4-5 timmar innan alla andra skulle komma, vi käkade god kycklinggrej och nudlar, sedan började vi förfesta och dansa och grejer! Riktigt najs! Folket droppade in under hela kvällen, och det blev somsagt en rörig, lite konstig men ändå riktigt bra kväll, tycker jag♥ Så tack för igår Annie! Jag och Max drog oss hemåt med tre bussen (nära på att missa den..hehe) och sedan somnade vi som två stockar här hemma i min säng! Efter typ några timmars sömn drog vi oss uppåt och käkade frulle, doddin kom hit en stund och sen drog vi hem till Max. Fikade god äppelkaka med hans mormor som var där på besök och sedan glodde vi på en film som va riktigt bra! Somnade dock fem minuter innan den slutade så ah.. haha. Mamma hämtade mig runt fem och nu har jag kommit hem. (haha det rimmade!) har lagt upp bilder från igår på fb och satt mig här vid bloggarna. Ikväll blire thaimat och sängen tidigt, har ju matteprov på onsdag! :O omg... Och min Max drar på Måndag igen, imorgon, till Göteborg. Åh, jag kommer sakna dig, ruskigt mycket! Men hemma om fyra dagar igen som sagt, och då spenderas helgen med dig! Ni kan få lite bilder från igår om ni vill, för jag har inte så mycket mer att bjuda på ikväll. Jag vill lägga mig i ett varmt bad, tävtta bort allt hårspray ur håret och bli lite fräsch! Så får det bli. Puss&kram!













Fyra dagar kvar till helg igen då da.. jag tror jag överlever! Hoppas jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0