matteplugg & löpning!

Tjena tjena!
Max kom hit igår efter sin kite tur i särdal för pizza och mys! Dock deckade båda två i soffan medan mamma & Anders var och hämtade pizzorna.. hehe. Asså jag skojjar inte när jag säger att jag somnade klockan sju! Så galet trött sen lördagen, vi la oss fyra och vaknade sju. Oupsi (a) jaja. Så vi verkligen slääpade oss upp ur soffan och satt vid köksbordet som två stumma, tillplattade (?) daggmaskar! hahah, nää jag vet inte, men vi var cp trötta verkligen, och det märktes väl av redan på dagen men då va det positivt, jävla skadade skrattanfall. me love. Rosa elefant. Blå elefant! HAHA. Iaf, efter maten blev det lite dusch-tajm, mitt hår var ju inte det fräschaste efter en halv sprayburk, dust it, värmeskydd m.m. sen finns det väl inget mysigare än att duscha när man fryser cp mycket x) Sedan blev det till att lägga oss i sänge, bara mysa och kolla lite film. Dock deckade jag efter fem minuter på filmen så de va la najs.

Dock va man ju inte pigg iaf när man vaknade..har nog sällan haft det så jobbigt att ta mig upp asså. Men ligger man hellre kvar e en varm famn hos världens absolut bästa pojkvän och stannar där hela dagen eller sätter sig på en biologilektion och lär sig om människans beteende? hmm, svårt val. Dock tvingade vi oss själva till skolan..tyvärr haha. Men nu har jag lärt mig en del iaf och mattelektionen var skit nyttig! Så det är bra. Sen såhär på måndagen kommer ju alla diskussioner, knäppa grejer som hände och annat skvaller fram från helgen, kan bara säga en sak. Meeee loooove! Tihi. Nu är jag hemma, drog hem från psykologin då jag verkligen mådde sämst pga. mitt illamående. Så jävla jobbigt! Men jaja.. Så har käkat och nu tänkte jag sätta mig med matten en stund. Sen ska jag ut och springa. jag SKA!! Och läsa engelskan borde jag verkligen...har inte öppnat häftet ännu medan dom andra i klassen är på sidan 15 typ och är stressade?! Oupsi (a) men lixom, när det kommer till att läsa (och särskilt på engelska) då är det fan i mej inte lätt att få mig å hänga på de lovar jag! Imorgon kommer även italienarna till våran skola och ska vara där i tre månader. Får väl se om det gör någon skillad för oss, jag har iaf inte valt engelska klassen, thanks god för det! Dock fick vi lite tillökning i våran klass. Känn er som hemma! haha. Nä, nu engelskan och sedan ut. En powerwalk ska jag nog orka med i varje fall.


Min data kan jag ju uppdatera er lite om, den e broken typ! Internet funkar inte så det blir kanske itne den mest bildrika bloggen på några dagar. ska försöka lösa det ngn dag. PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0