matteplugg..

matteboken kan ta sig i röven. ursäkta mitt fina ordspråk men vi är liksom inte så bästa vänner om man säger så. jag förklarade mattelektionerna lite mer ingående för doddin innan idag och det lät väl ungefär såhär:

- Asså matten, den är liksom en plågsam död, den dödar dig lååångsamt!
- haha..
- Jaa men asså för varje lektion blir strypgreppet liiite hårdare, sen, vecka 39 när vi ska ha prov så dör man där på bänken, som en död blåsfisk, utan luft & syre, helt platt .
- hhaha.

Sant typ. Eller ah, okej, men nästan!! Det är fan inte kul längre! Tur att vi fick ha lite fysik där på eftermiddagen, det enda roliga ämnet typ, eller nah, de & biologi & fotto & språk är la helt okej faktiskt. Där har man ju motivation iaf, och det är viktigt. Och våran fysiklärare - du är G R Y M ! Fattar i princip allt och jag & min Anniebanni hade lite gött teamwork idag så vi hann klart med A L L T som jag var lite efter med och inte hängde med på! uträckningarna på baksidan är guld, man fattar, fattar ni? Man fattar!! Yeey.

Efter skolan blev det tandisen lite, fixa iordning tandställningen det sista bara, två minuter typ. Och jag var typ tio minuter tidig, så kilade in på toan, och stannade väl där ett tag. Nej inte pga. det. Jag stod och borstade tänderna, drack lite vatten, försökte fixa till håret (vilket gick åt helvete..)och massa sådant. Mest för att fördriva tiden. När jag sen kommer ut står där en tjej som ser sådär lagom road ut, gissar på att hon hade stått där ett tag. hhehe..

Blev ett par jeans, en mascara, rakgele, nagellack och en bussresa hem! Alltid trevligt. Nu hade jag tänkt sätta mig och räkna potenser & logaritmer. Awesome, jag dör. Hade hoppats min älskling skulle komma hit ikväll, både för att ha något att se fram emot och att få lite hjälp. Men han var trött så antar att jag får slita håret av mig istället när jag inte klarar uppgifterna! Flintis imorgon då så ni vet allihopa. Hörde även ett "wow" frpn klassfrummet när jag sa att lärar gjort ett fel och det skulle stå "lg" framför femman. Stolt ja! Hahha, nää matte suger. Vi får väl se hur det går snart, uppdateringen lär bli

- DÖ MATTE DÖÖÖÖÖÖDÖDÖDÖÖÖÖÖ!!!!!

Hehe, neej jag ska nog lösa ett och annat tal. Ikväll är det ju kungarna av tylösand också. Det äger. Spelar ingen roll vad ni tycker! Haha, det är bääääst ju, längtat hela veckan typ. (okej de skrev jag mest för att irritera alla som verkligen h a t a r det!)

P U S S & K R A M från ett jobbigt barn. haha, jag e dock inte så jobbig idag men kände inte för att skriva cp-barn. kränkande liksom.


syns att jag har en "bad hair day", huh?

Hanna, Hanna!! "du har mig på kroken" hahahha....


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHA

2010-09-15 @ 19:55:08
URL: http://hannad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0