Min grymma kväll.

Min kväll blev helt enkelt grym! Förutom den där snubben som spydde å höll på men jaja, sånt e livet på fester antar jag. Jag klarade mig bra och hade det så otroligt galet kul under hela kvällen! precis som vi planerat! Och på dagen kom tjejerna hit vid 2 tiden, Hanna och Annie hade gjort en tårta med ljus å grejer, så gullit! Tack tjejor, så den tvingade vi lite folk att smaka på under kvällen. Underbart god. Maja och Felicia kom också hit, och sen kom Max. Vi tjejer fixade oss hela eftermiddagen och Max lagade käket! Asgott. Sedan var det bara att börja tagga inför kvällen med Världens finaste och roligaste vänner, vi var här och vi hade kul enda fram tills 2 tiden typ. Då pös alla till bussen, vi städade det sista här hemma och sedan bäddade vi ner oss och jag deckade på 1 minut! Dagen idag har bestått av mys, en MASSA skratt med Max, hahhaha, älskar dig så extremt mycket, vi har även hunnit med att laga käk och nu är max å kitar men kommer hit lite senare! Toppen! Fick en massa gulliga grejer igår, parfym, massa godis, en massa kramar och annat! Ni är för goa. Fick även ett jätte fint smycke av min Max, hur fint som helst som nu pryder mitt pandora armband! Nu ska jag städa upp på rummet tills Max kommer :)) Ha en najs söndag och hoppas inte allt för många mår bajs! haha ;)



hahahahahha.









Taaack hörrni, hellyckat verkligen. Vill bara vrida klockan tillbaka :)

(Lite bilder från både min och Mias kamera tror jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0