orientering

Hallao! Nu är jag hemma.. och klockan har redan hunnit bli sex! Omg..vart tog min eftermiddag vägen? haha. Skolan imorse var väl sådär lagom lätt att gå till, fyy vad min säng lockade, ville bara snooza några timmar till! bara några få, men så trevligt fick jag ju inte ha, istället upp i duschen och iväg till psykologin, som faktiskt gick rätt snabbt idag och helt ok på intressantskalan! Sedan rullade dagen på i vanligt rulltrappe-tempo (eller de e rättt segt va?... min dag har ju gått snabbt!) med lite matte och idrott! På idrotten hade vi orientering, jag brukar verkligen ha problem när det gäller att hitta dom där kontrollerna, vi vill lixom inte sammarbeta! =P Men idag gick det ju strålande! Vi hittade fucking A L L A kontrollerna!! Så bäst man kan vara då! Och vi kom inte sist heller! Nästan så dom borde haft prisutdelning till oss tycker jag. och fy vad vi tränade, det är nog ca. två års träning för mig som rök på 1,5 timma idag! inte illa alls om ni frågar mig, dock fick jag lida med en extremt jobbig huvudvärk och utmattning hela mattelektionen och den sitter fortfarande kvar!

Efter skolan drog jag in till stan, skulle fixa lite grejer och de tog si sådär 2 timmar typ..kul haha. Men nu är det fixad och det är jag lycklig för, och det är jag nog inte ensam om att vara lycklig över ;) höhö.. mötte min Anniebanan på bussen hem som hade vart duktig och tränat så fick sällskap dåra. Hemma vräkte jag i mig två fralls och lite yoggi, mummsfilibabba och sedan kollade jag lite tv för alla er som bryr er liksom!

Imorgon är det Onsdag och en dag närmare helgen, som jag lääängtar efter, men också en dag närmare matteprovet som jag inte läängtar efter men borde defenitivt plugga till om jag inte vill ha två feta bokstäver bestående av ett I och ett G ! Så ah, tjing tjong chines hoppa å fes allihopa, jag måste dra mig utåt! Utgååååång! (till köket och matteboken dock...men i helgen, då vill jag ha en fet och galen partynatt, så de så!)

hejdå lingontå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0