outfit!







Ni ser va? japp, bra. En tröja från Götet och brallor från Ginafina.

Skoldagen var som sagt extremt kort och extremt skön! Bara fotto och sedna en introduktion i engelska över de kommande veckorna. Och helvetesjävlaaphelvete att vi ska ha nationella snart + glosor + artikel + en massa annat bajs. Jag hatar engelska, och detta gjorde mig depp, i typ sisådär ..5 minuter! Nu är det H E L G och den kommer bli så jävla bäst. Snart ska jag tillbaks till stan, mamma hämtar mig halv tre, sen vid tre ska jag fixa lite och vid fyra tiden möter jag upp Anniebanni och Juliiaa på fiket! Idag är jag ledig från plugg, again! Helt amazing vad har hänt? :O dock vet ju förmodligen alla vart min studiedag imorgon kommer tillbringas (nej inte gbg...:(( ) Här hemma! Framför Matteboken! Leka einstein. Skulle vatt käk med flickorna i stan på harrys ikväll men tror inte jag hinner detta och alla va väl lite almänt opepp så vi sket i det. imon kommer max hem! puss på det. Nu ska jag äta för mamma kommer om en timma och skolmaten smakar röv som vanligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0