palla..

Hejsan hoppsan hoppas ni e glada för jag e bitter som fan just nu!! Sitter och tragglar mig fram i psykologi, föröker komma på lagom flummiga och rimliga svar till frågor om en film jag inte ens sett! Awesome va.. sen kan jah ju inte trösta mig med att jag är klar mo en halvtimma typ och får dra till min älskling och bara mysa och pussas! Nää, för vet ni vad, jag har 23 fukking, jävla k*k sidor engelska, FORTFARANDE!!! Asså bajsapa, kan inte den bara gå & dö. Hade lite olika alternativ innan dåra, 1. sätta upp en lapp och erbjuda 500 spänn till den som löser min läxa. 2. "försova mig" .. funkar ju inte så värst bra skulle jag gissa på, får väl ta tag i skiten och plugga steenhårt några timmar. JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh, engelska C, hell no!!

och för er som undrar är min dator fortfarande ur funktion...yes box. Yippiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0