Pluggsöndag!

Hejsan! sa precis hejdå till min älskling som drar sig mot Göteborg idag för två veckors praktik! Igår kom han hit en liten stund innan tjejerna drog, det var mysigt att ha honom här inatt. Var länge sen känns de som, så då sov vi rätt gott inatt :))

Gårkvällen var förövrigt väldigt lyckad! Tjejerna kom hit vid sju tiden, då ringde vi och beställde pizza...och den fick vi halv tio!! Hahah!! Asså det pizzasnubben asså.. han visste inte vad det skulle kosta, han visste inte hur lång tid det skulle ta, men han visste att han hade indiskt mat, och det erbjöd han oss som lite "tillbehör" hahah. jaa, sen ringde han nog 5 gånger under kvällen för vägbeskrivning, han hade stannat både i Söndrum, när vi sa Vilshärads. Söndrums camping, när vi sa vilshärads camping, och flygstaden när vi försökte förklara vart vilshärad låg!! Hahah. Asså omg, det tog alltså typ 2,5 timmar att få den pizza,  +att jag och hanna fick gå och möta honom vid stora vägen -.- vi fick iaf utkörningen för halva priset!! W o w ! haha, men tack för det, för pizzan smakade bajs. Tog fram macka och skinka ist! Fy, aldrig mer pizza där ifrån :) haha. Sedan fortsatte kvällen med massa tjejsnack, godiskäkande och en bränd gino! gott gott! Vid halv ett drog dom sig hemmåt och jag la mig med min älskling. Som jag kommer sakna dig nu när du drar till Gbg, men förmodligen ska jag mamma & anders dra oss dit upp på Fredag eftermiddag, sedan möter jag upp Max, shoppar lite & sen åker han med oss hem! :) toppen jue. Hoppas på att det blir så nu bara också! :)

Idag dåe, jaa, klockan är tre snart, och jag måste ta tag i det dära plugget som ska vara klart i  veckan, och snart har vi lite prov också! biologin hade jag tänkt sätta mig med, sen får jag se om jag pallar med matten..skulle inte gissa på det, men kan ju alltid hoppas haha. Jaja, först blire lite idolkollande och leka med Clumsy som smet in här när jag följde med max upp till bussen. Min helg slutade bra! :) Nu taggar vi till nästa helg!!





hahah, lilla clymsy, den är galeeen! jaja, ska nog försöka gå tillbaks med kisekatten till grannen och sätta mig med biologin snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0