så!

Äckligt trött på matten och engelskan nu och engelskan har jag inte öppnat ännu :)) Jag ska allt bli typ assmart gällande fysik och matte denna terminen! Eller ah, ska försöka förstå allt iaf, och det är viktigt! bara till att köra på med faktorisering och faktorformer av en massa tal som rör om det i min hjälrna en massa. Minns matten vi gjorde i nian, hur jag totalt VÄGRADE att lära mig ett nytt sätt att räkna på, att slå ihop två ekvationer till en. I min hjärna var det obegripligt och heelt onödigt. Ya, visst va bra där ja! Sådanna grejer är grundkunskaper i matte A nu! Haha, japp så fick väl lära mig allt ändå tillslut. Men allt funkar ju, det blir lite lättare för varje timme man lägger ner och verkligen fokuserar! Så lite applåder till mig som stog ut. Nu funderar jag dock på om jag ska lägga mig lite tidigare ikväll och läsa halva engelskan eller om jag ska ladda ner en film? Jag menar, jag var ju duktig med matten nu ju.. (a)

Film - asså jag kollade ju verkligen aldrig film innan, men de är kanske rätt så mysigt ändå, de e bara jobbigt att ligga still lixom! kanske ska ta och rota igenom min garderob lite, dels för att hitta mina mjukisbrallor och dra på mig och dels för att hitta något vettigt att ha på mig imorgon. Hittils i skolan har jag nog vart fixad 2 av 14 dagar typ! Bra mea! nej, dy skämms fan, inte ok. Imorgon ska jag allt snygga till min outfit lite, får väl frysa och lida lite då da och håret ska jag nog orka platta.. kanske. Blää  vilket flummig inlägg. Har ingen aning vad jag skulle blogga om, har bara så skadat tråkigt och något måste man ju hitta på! Roa sig lite på msn och fb funkar väl, men nu, nu vill jag ha helg. Skolan har grillat mig tillräckligt denna veckan! HAAH, kan man säga så? Den har iaf vart lite jobbigt med att dra igång fysiken, lära sig massa grejer i matten osv. Men då känner man sig värd en helg! Så det så! Helgen är helt klart mer än välkommen! japp japp, den får gärna stanna lite längre än vanligt också! :))


lite random bild ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0