samvetet vann..

not! haha. eller där skojjade jag lite (ha ha skit kul) men det gjorde det faktiskt. Jaget vann över överjaget eller vafan de va nu igen om vi lärde oss på psykologin. haha. Iaf, det jag skulle komma fram till nu då, jag stannar inne ikväll, vill inte riskera att bli sjuk eller trött eller liknande till imon och kommande veckan! Jag ska allt vila upp mig, imon börjar vi tagga med förfest med mina flickor sedan kommer alla killarna och kikar inom vid åtta tiden! Åhh, jag vill typ ta en sömntablett, decka nu och vakna runt elva imorgon, duscha och bli klaaar! Eller kan max få komma hit ikväll om han vill, vi får se, det hade vart mys. Har iaf laddat upp med tre filmer, så jag ska nog överleva kvällen. Kanske tattar lite av morgondagens chips om jag är busig! Tihiihihih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0