snart helg!! :))

snaaart! Äntligen är det fredag imorgon! Men skolan är faktiskt inte alls lika tråkig som i börja..man börjar komma in i rutinerna och man vänjer sig vid att sköta plugget.. japp.

Idag hade vi nog den bästa dagen i skolan på hela terminen. Började halv tio, hade en fotolektion där vi fottade treor som hade studenttävling & sedan slutade vi den vid halv elva. Därefter planerade jag och hanna vårat halvår som kommer efter trean, det kommer blir så jävla galet bäst. Jag vill ta studenten och börja reeesaaa! USA, Australien, japan, Kina, Brasilien. Det kommer bli så sjukt gött. Vi SKA ut & resa. Så det så!! Iaf, sen vid elva hade vi en timmes engelska, lite genomgång om engelska B bara sedan slutade vi tio över tolv. Najs? skadat najs.
Jag och mina finingar Annie, Manda, Felicia, Hanna och doddin kilade in till bibblan och jobbade matte, behövdes verkligen och nu är jag ikapp. Jag kan knappt tro det. Logaritmer - i get it!! W O W !

Efter lite plugg (& en heeel del tjejsnack + doddin) så drog vi oss mot stan, eller Hanna och Doddin kilade tbx till skolan för lite mer lektioner och vi in till Hello och fika chokladboll och cola. Lite baugetter och cookies och kladdkaka slank också ner! Gott! Skulle sedan träffat max men han kom till oss, sa vi kunde va i tjugo minuter sen skulle han kita ist, så vi hänge bara efter Manda och Annie. Sa hejdå till Max och hoppade på bussen. Där motte vi felix, tramsade lite, planerade lite till helgen (eller nah.. de gjorde vi kanske inte men vi snackade om den iaf!) Alltid trevligt.

Nu har jag kommit hem iaf. Sitter lite vid datorn men ska snart börja repetera matten. Ja jag är en nörd idag. Men det är fredag imon och då är jag förhoppningsvis ledig. Söndag däremot, då blire hårdpluggning, både matematik & biologi. Ska även ha ett fysikprov v. 41. Man märker att skolan börjar dra igång nu. Men vi har de ändå skadat chill :)) Äsch, nu får det räcka i detta inlägget. Min kväll - idol. plugga. äta. sova. Typ.. inte skit kul, men morgonkvällen blir säkerligen bättre. Jag är gaaalet taggad på fest!! Vi får väl se hur det blir med det. Lördag blir förmodligen en riktigt bäst t j e j k v ä l l ! Som jag saknat det, och sånna toppentjejer jag har får man leta länge efter. Ni är bäst.

Imorgon ska jag vara fixad  fin & ni ska få en "outfit" bild. Tänkte ni ville veta liksom.

Puss&kram från ett..hmm...nördbarn?


paaartyyy. Jag vill ha en galen helg! Chilla kan man göra i graven ;) haha...(inte kul xd )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0