Söndag.

Söndag, och den vet ju ALLA vad jag tycker om den lixom :)) Läste på Kenzas blogg lite & blev galet sugen på att dra hit tjejerna på bakning, snacka skit och bara mysa men samtidigt har jag en hel del tyska att göra som inte blev klar igår! Jobbigt läge där ja. Nah, vi får se men det löser sig iaf, det lovar jag!

Igårkväll blev det att dra hem mot Ani, var tänkt att dra ihop en chill-fest där hemma men det blev typ lite fail, alla va typ opepp och många var upptagna med annat! Haha, slutade med att jag, Annie, Hanna, Max & bazti satte oss och spelade massa kortspel, vilket faktiskt blev väldigt kul haha. Bonka bäver (y) Sedan övergick vi från detta till film och kladdkakssmet, varm kladdkakssmet! Den blev inte riktigt klar om jag säger så! Men jaja. sedan skulle ja och Max ta bussen hem, dock hade jag kollat fel på nätet och vi hade missat bussen. Det var bara till att börja GÅ hem till mig, bara en sisådär 3 km klockan 1 på natten och det var kallt och vi va bajströtta! KuL! Så vi gick där, intalade oss att vi räddade människor för varje steg för att vi skulle orka gå! Hahah. Sedan kom Mamma & Anders och mötte oss vid skjutfältet, så snabba va dom haha (y) Dom fick sedan skjutsa oss hem där på cyklarna. Som Max sa, det var mjuka svängar, trots en rak väg! HAHA. men de e bra.

Idag har vi verkligen bara chillat. Varma mackor och idolkollande till frulle och sedan somnade vi om ngn timma för max har lyckats bli sjuk den stackarn. Och nu drog sig min älskling hemmåt, sjuk och behövde plugga så blev till att säga hejdå för idag. Jag borde med ta tag i plugget nu! C ya later.




byyyyyyyyyyyyyeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0