tjejerna ikväll!

Tjena tjena.

Hur e läget? Med mig äre brabra. Igårkväll kom Max hit och vi kollade lite idol. Kände oss dock som typ två gammlingar som ligger hemma i soffan e fredagkväll. Hej gammla gubben & gumman lixooom..soo not okey! Så vi fick reda på lite fest genom Max men såklart var det bajslångt bort och bussrna gick inge bra så det blev att vi fick vara tråkiga och stanna här hemma med chipsskålen & idol på tv. Jag deckade bajstidigt också, KuL kväll va haha. Nää men de var mysigt iaf, fick träffa min pojke och det var det viktigaste! imorse blev det en lång och mysig sovmorgon, vi orkade nog inte dra oss upp förrens lite innan tolv. Då blev det ordentliga hamburgare & tv-kollande. Sedan laddade vi ner film & kollade på den, Meteor heter den för er intresserade jäklar som orkar anteckna. Dock fick vi bara se halva, resten hade gått sönder vid nedladdningen! Outur? Ehm..ja?! haha, jaja. Nu är Max borta med Calle och kiten så jag hade tänkt passa på att plugga lite tyska.. fy fan..

Ikväll blir det att träffa alla tjejer hemma hos Annie Banan, sen får vi se vad vi ska hitta på. Det kommer bli en bra kväll lovar jag, jag är på bra humör och då går inget fel! ;) Jaja, tyskan nu då da..blöö!

Och min dator är fortfarande broken :))            -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0