Tjenatjena

..årets solbränna! Haha, nej inte okej. Den är förresten bortblåst. Funderar på att lägga mig 20 minuter i cancermaskinen imorgon innan lördagens festligheter. Får se! Vad har hänt idag då? Vi hade en kort skoldag, börja vid halv tio och sluta vid tre, det är fina grejer de! Och imorgon blir ännu mer gött! Börja vid tolv och sluta halv tre. Mitt liv äger. Och sen är det ju löööördaaag!

Efter skolan idag blev det en spontan väng inom stan med mattias, felix, david, lukas, hannes och Annie :)) Lite chill sådär bara och en cheeseburgare! Love them. En seeg bussresa hem men sånt man får leva med nu varje dag fram tills sommarlovet. Jaja, det löser sig, alltid lite trevligt med bittra busschaffisar och gapande fjortisar eller småbarn, älskar det nästan lika mycket som cheeseburgare! Åh, fy, visst skönt att komma hem men gissa vad som ligger framför mig nu.. ni kan ju gissa, går man nv får man väl plugga liiite iaf, så matten och engelskan ligger och väntar på mig, det har den nog gjort snart tre veckor! Hur ska detta året gå egentligen?? hehe. Jaja, får väl bara ta tag i det dåe, det gör ju inte sig sjävl lixom, man skulle typ ha en robot som gjorde allt åt en! guuud va uppfinningsrik jag va nu va :O eller inte.. sen har jag pajjat min mobil ännu mer, nu dampar ljudet för jag råkade hälla vatten på den.. illa! hoppas på min iphone nu när jag fyller år eller ngn annan nice mobil och den SKA jag vara rädd om, så de så! okej då, jag ska ner till helvetet en stund (det vill säga matteboken..) ses väl om 5 minuter skulle jag gissa på, det är ungefär så lång tid mitt tålamod håller nu för tiden!

B A J A!



imon har jag ju som sagt äntligen sovmorgon, och enda till tolv också :O Ska sätta klockan på halv tio, ut och springa en ordentlig runda sedan fixa mig sådär lääänge som jag ÄLSKAR!! har ju aldrig tid till det nu för tiden :(( sen drar jag och Anibani till skolan vid tjugo i tolv. Imon är det lektionen som väntar på oss, vi pallar inte dra tidigare och det får dom gilla nu! Fem minuter hit eller dit, jag ska fan träna ju! Cred till mig som faaaan! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0