trött nu!

Nu är min hjärna och jag heelt slutkörda!! Jag har suttit med plugget i säkert 6 timmar idag. Shit shit. Inte likt mig men stolt som fan för det. Det behövdes vill jag lova.. men nu behöver jag hjälp från Maria i matten och diskutera labben med Maja och Amanda så mer kunde jag inte göra idag helt enkelt. på tv rullar the Hills. Det är bra ju, men finns de inget annat kul på tv idag? får la se lite senare. har även helt & hållet tappat matlusten, igen! Åh va de e jobbigt, jag e skit hungrig men vill liksom inte ha någon mat, allt bara äcklar mig och man mår ju illa av det! Två mackor och lite äppel har jag iaf lyckats trycka i mig. Dock har mamma gjort god kycklinggryta, men den lockar inte alls just nu! Nej, jag får se hur det blir med det här. Fattar inte varför jag börjat tappa matlusten då & då helt plötsligt? konstigt men jaja.. de går la över! Sitter och messar lite med min älskling också, hade ju såå hellre vart guide på universeum nu än att dra mitt lata arsle till skolan sisådär massa veckor till innan det är lov. Eller okej, 7 veckor (vänta...sju veckor?! jag trodde typ de va tre.. -.-) sen äre äntligen L O V ! Då ska vi partajja galet och ha skadat kul. Och jag ska sova hos min plutt vaaaarje dag :)) hahah, de får han stå ut med! :D

Jag läängtar till helgen, känner den kommer bli helt perfekt. Göteborg och shoppa med älskling på Fredag förmodligen sedan kör vi på Lördag! Söndag lär väl bli plugg skulle jag gissa på eftersom matteprovet ligger vecka 39. Men det är rätt chill ändå. :) Jaja, helg om 3 dagar. (räknar inte med fredag!! :) jag ska nog klara mig. Även en kul sak jag skulle vilja uppmärksamma er om - Gustav har tagit bort mig på fb, hahaha. Ah, de va bara några som fattade. Men jag d o g av skratt lite. jaja. Puss&hej leverpastejj!! :)


Kommentarer
Postat av: annie

sv. preecis! man måste ha ngt att se framemot! haha vilken tönt han är xD

2010-09-20 @ 19:13:52
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0