valet, matteplugg & biologi.

valvakan igår då da, tror ni jag höll mig uppe hela natten? haha, nepp, vid elva tror jag jag slocknade i sängen! Men det var riktigt skönt. och hur fan kom SD in i regeringen?! idioter.. jaja. Det är trts allt svenska folket som röstat, så tycker svenskarna och vi lever ju i en demokrati som sagt ;)

Just nu sitter jag och pluggar röven av mig gällande matten. Jag ska fan klara det, jag är så jävla förbannad på matten att du ska jag fan lära mig allt! och vet ni, det går faktiskt bra!! :O omg.. det trodde jag nog aldrig, och jag tycker helt ärligt inte det är pest och pina att sätta mig med matteboken längre. Lite faktorisering har ajg lärt mig så har stenkoll på det, nu blire nästa grej - rationella uttryck. Låter det inte för härligt?! haha.. nää kanske inte, men som sagt jag dör inte. Har inget bättre för mig ändå. Och biologin är snart klar den också, fan va grym ajg vart idag då :O Jaja, nu ska jag inte tappa kontrollen över mig själv haha, det är inte så jäkla många dagar i månaden jag sätter mig ner och tar tag i mitt liv (skollivet dåra..) men idag så! yeey. Nä, nu blev jag jätte sugen på att göra något roligt! Men är inte sugen på ngt så kan inte baka kaka, och det är pissväder ute. Eller kanske ska dra på gummistövlar och varma kläder och gå ut lite? de lät typ mysigt..

Nej mattemattematte, det ska cirkulera i min hjärna idag. Idag har jag tålamod och jag fattar! Då kör vi på!

Puss på er. Vi hörs när jag pluggat klart eller tar nästa break. Byebye sålänge.


såhär fin är jag idag. nej fejjan är förjävlig och håret lika så. Det fick bli huv-dagen! jag gillar faktiskt huva.. de e fiiint! :) jaja bajsbajsbajs, jag bara sitter och skriver för vill inte plugga mer nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0