valvakan :))

Sitter och glor lite på valvakan som är ikväll, det är rätt spännande ändå, men rätt skönt att jag inte är 18 och slipper sätta mig in i all politik redan nu! har suttit och pluggat matte hela eftermiddagen typ och fattar en hel del mer nu iaf, eller har typ börjat repetera om hela kapitlet! Sidan 20 har jag väl kommit till och har så att säga 40 sidor kvar. Det ska nog gå rätt bra på mitt prov om två veckor ändå hoppas jag. Så farligt kan det väl inte bli? grafer behöver jag dock öva på, verkligen, det är svårt! Men jag ska nog lära mig det. Jag har hela veckan på mig, och nu är inte min älskling hemma så mina kvällar kommer spenderas ensam hemma, min kvällkompis blir numera matteboken den kommande veckan. Hjälp!! haha. Näjdå, de blir säkert bra, kommer ju va grym sen då jue :O

Käkat lite gott nu, och som sagt sitter jag framför tv:n och latar mig. Vet inte om man ska se hela, börjar trots allt vanlig tid imorgon och har en riktigt lång dag framför mig. Blöh. Ska kanske ta och leta upp alla gottis rester från gårkvällen om det finns några? Max, jag saknar dig redan!♥ Usch vad jag hatar att somna ensam utan att ha någon famn att krypa in i! Men du är hemma på Fredag! Bara 4 dagar kvar, och det går snabbt när det är skola på dagarna, fika & stan på eftermiddagarna och plugg på kvällarna! Det ska nog gå rätt bra denna veckan. Mitt pissiga humör är försvunnet och det känns awesome! Både för mig och dom i min omgivning hähä...

Hoppas ni har haft en mysig helg och kväll. Som sagt taggar vi om till nästa helg redan nu tycker jag, vardagarna är ju bara lite mellandagar som man ska plugga och sköta sig på, man kan ju inte ha helg hela tiden (även om det skulle vara skadat nice och något som jag inte skulle tacka nej till!) då skulle man ju inte uppskatta det lika hårt!!

Jag är bajstrött nu. Ska jag orka hålla mig uppe? tror inte det, men vi får se, god natt alla fina iaf!♥





Två lite random bilder på Hanna och hennes sko från fotolektionen i fredags då vi fick prova massa olika tekniker att fotta på. Hade behövt ta mig ut och träna lite på det imorgon! Och skaffa photoshop :O jaja det löser sig, tänkte bara att ett bildlöst inlägg är så äckligt tråkigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0