Vi ses på fredag!♥

Hejsan hörrni! Nu är jag äntligen hemma, eller äntligen och äntligen, hade inte haft så mycket emot att stanna hos min bejby ett bra tag till och somna jämte honom men fick allt asa mig hemmåt. Men vi ses på fredag, 3 dagar, herregud det fixar vi, och jag och mamma kanske drar upp till Gbg denna fredagen istället. Hoppas verkligen på det! Dagen idag har la rullat på som vanligt, vårat projektarbete verkar ordna upp sig trots allt och matten ska jag nog överleva, men idag tog jag en läxfri dag, behvöver både koppla bort min hjärna och få en ordentlig sömn inatt, samt få träffa Max, min vardag fungerar inte riktigt annars! Vi hade lite psykologi, asså shit. Jag tänkte typ "åh av skönt, ett flummigt ämne där det inte finns rätt & fel typ" men nah, vet inte om jag tycker det asså, visst det finns inga rätt och fel kanske men man måste ju verkligen tänka hela tiden, det räcker inte med kunskap för det är inte alltid rätt här. I matten lär du dig hur du ska göra, i psykologin måste du tänka om på nytt, nya sätt, varje gång. Men det är ganska intressant som tur är!! :) Efter skolan pös jag direkt hem till max, funderade på om jag skulle ta bussen och få vänta på skolan i 20 minuter eller om jag skulle gå, japp så lat var jag! Men slutade med en liten promenix och sedan massa mys och jätte god middag (som vanligt!) hemma hos Max då ju! Åh asså jag tycker itne det är så jävla farligt att hösten och vintern närmar sig, alla kalla, mörkar kvällar. Nää, det är rätt mysigt med stora koftor att asa runt i, mysa med sin favorit dom regniga och kalla kvällarna under ett täcke och bara pussas och äta gottis och dricka oboy. Eller att gå i sin varma jacka och åka till massa roliga inne-fester. Fester inomhus är roligare! Så är det och det har jag bestämt nu! Jag ser lite fram emot vintern, mina och max snöbollskrig, åka pulka i sanddynorna osv. Denna hösten och vintern kommer bli helmys! Max, älskar dig så extremt mycket. Japp, men som sagt, eller nej det har jag nog inte sagt, men det är idol om en halv timme! :) Ska jag allt kolla på, imorgon kör vi på lång dag i skolan även då, åtta till tre. Sedan ska jag allt plugga matte, jag lovar! och fysiken, vet ni mitt mål? inte? Jo, jag ska ha ett MVG, så hårt att jag ska, för då lovade hanna att ge min en blomma! :)) Jag ska allt försöka verkligen, verkligen, verkligen försöka, så efter matteprovet (som är framflyttat till fredag..) är det hårplugg med fysik som gäller, så det så. fan, måste låna en engelska bok snart också... heeelvete!! ah, asså ah ah ah!!! Jag vill ha helg :(

Jaja, jag tar mig igenom denna veckan som alla andra, nice and easy! haha ;) Och ikväll när jag följde max till tåget hade vi kul, både i bilen då Max satt bak och jag fram hahah, och i affären :)) sen har jag ett nytt smeknamn! HB (eller va de BH...?) men ingen här kommer få veta vad det betyder men det var rolgt :) Hoppas du hare gött i Gbg max, jag ska tjata på mamma. nej hörrni, back to basic, som inte finns idag för jag vet inte vad jag ska göra. bajbaj lingonpaj.


Jag pallar inte vara seriös nu :) är dock skadat trött och vill sova. Blir bädden efter idol. Yes box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0