virusvirus!

Men fööör faaan!! Mamma & Anders tog in min data till någon datasnubbe idag, han skulle kolla på den lite och försöka hitta vad felet var! Och sen får man ju sådär lagom kul nyheer. Min data är full av virus! Yes box.. KuL! Jag och Max hade tydligen laddat ner ett antivirusprogram men istället för att bota min fina älsklingsmaskin så gav det virus?!Hallå, det heter väl "anti" av en anledning eller?! Ah, sådär lagom kul iaf, det drog då med sig virus och min dator dog. En snabb död. Kul. R.i.p. Ah, så nu har jag mammas dator, vi ska försöka rädda bilder, arbeten & filmer och föra över på en extern hårddisk. Hoppas hoppas hoppas det fungerar!! Sen har vi köpt ett ordentligt antivirus skydd nu så det ska nog gå bra. Hoppas jag...jaja, skit i de nu :) Gjort e gjort lixom.

Idag har ajg sett ut som fan rent ut sagt. Efter våran kväll igår på Harry`s med kycklingvingar (som var helt galet mysig & verkligen måste göras om, love ya girls!) så somnade jag hemma hos Max, och tror ni jag kom ihåg att ta med mig sminket? Tror ni jag hade kläder som ajg trivdes i? tror ni mtit hår va ett helvete? då tror ni rätt! Usch asså. Skämmdes fan att komma in i klassrummet, och ta sig till skolmatsalen, hahah, nej fy va hemskt! Men skulle vara lite jobbigt att åka hem och sminka sig bara för det är så himla långt hem till mig liksom. Nej inte ok asså, never again. Två finnar utan cover all mix också, det funkar bara inte.

Annars vare la rätt chill & soft dag i skolan, lite snack på engelska, lite mattetal att dampa på och så fortsatte det. Asså fy fan vad mitt tålamod är i botten nu, och jag förstår ingenting på mattelektionerna. Och läraren har ungefär 2 min/elev. Ehm..okey?! Ah, så där satt väl jag & några till och fick spel på matten. Slutade med ett par ihopslängda böcker och en sur flickaa :)) Inte kul alls, och nu borde jag verkligen räkna i helgen. Men i ren protest lämnade jag boken i skåpet och drog till stan. Jag kan ju inte hjälpa att jag inte fattar när hon förklarar? Buhu liksom. Men vi fick som råd att anlita ngn som jobbar svart åt oss som kunde hjälpa oss som vi skulle betala för. HAHA. eller att vi inte skulle klara kursen, det var våra alternativ vi fick idag tyyp. Det är ju inte meningen att vi ska behöva "anställa" en privat lärare för att våran nya lärare inte kommer riktigt bra överrens med alla av oss. Nej tack! Ah, jag vet inte hur detta ska gå, vilket betyg det kommer bli och hur många sidor som kommer få vara kvar i boken, okladdade och fina efter denna kursen. Skulle gissa på få. Nää fy fan. Men just nu då da, jag tog hem tyskan och ska läsa på det i helgen tack vare mina kurser har ahmnat parallellt med varann. Gött. det löser sig nog! Så i helgen blire lite tysk-läxläsning. Men nu fredag & lördag är jag ledig! Det är jag alltid, det är dom dagarna man kan chilla och göra vad man vill!

Ikväll blire å träffa Maxen, vet inte om vi ska dra ut eller bara mysa framför film. Får se! Ska iaf be morsan fixa lite gött käk till ikväll och sen ska jag nog lägga mig i ett bad. Tända ljus, massa skum och en god juice-drink ;) no alkohol before 18 jueeee!! (a) Japp, men asså apelsinjuice och citronkoncentrat - skadat gott. Nu blire lite chill iaf, ska nog dra på mig några andra kläder också. Gissa och jag behöver köpa jeans..har ju typ blivit en lite knubbig nalle! hahah.. needå, men lite träning hade inte skadat, att köpa en storlek större på jeans är typ som att sätta foten i hudbajs och sedan lyfter man på foten och sätter andra i koskit! HAHAHHA. Hanna, remember??

Puss på ruuumpaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0