11 Augusti 2011.

Hej svejs i lingonskogen!

Sitter bänkad i soffan och chillar efter en heldag på stan. Mår lite skumt just nu? Typ illamående och ont i huvudet men det ska nog gå över snart, ska ta något litet snacks och ett fett glas vatten! :d

Dagen har som sagt spenderats på stan, med Hanna, Julia och Annie! Det blev en runda i butikerna, hittade en mysig hösttröja på Gina (ja jag vet ALLA kommer ha den om ett par veckor men whatever, den va mys!) sen slog vi oss ner för lunch på Robbelirobert´s, deras cesarsallad är underbar!! Vi tog en sista vända på stan och letade klänning till Julia inför helgens bravader och jag tycker vi lyckades väldigt bra med vårt uppdrag tjejor! ;)

Ikväll ska jag vara med äälskling! =D myspys!
Imorgon ska det firas en liten kusin som snart ska fylla år och bli stor! 5 hela år! Aw min lilla yottyott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0