Äntligen Tränat!

Japp, jag tog tag i mig själv idag och drog mig ner till gymmet efter skolan. Hade bara tänkt gå en power walk eller nått sånt för var inte alls taggad på att träna men kände att jag behövde det för att inte tappa träningen, men sen gick de så lätt så jag tog och sprang en runda istället. Najsigt huh? :D älskar sånna träningsdagar! haha.

Just nu är jag hemma igen, och chillar, ska stretcha ut mina knän ordentligt så jag slipper ha så jävla ont i dom och gå som en handikappad 90 årig gubbe, sen ska jag träffa Max ikväll! :) Imorgon har jag planerat in en pluggdag. Har en lååång sovmorgon, 3 timmar skola och sen ska jag hem hit och plugga järnet gällande matte och fysik. Aomeen! En snabbis inom stan eller ett träningspass framåt kvällen kanske man skulle ta och hinna med..? =D


Pussen & kramen på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0