Årets sista after beach!

Årets sista, årets sista & åter igen årets sista. Åh, jag får d a m p ! Sommaren kan inte redan vara påväg mot sitt slut?! Vafan.. Det känns ju inte alls längesedan jag stod uppe på Max balkong och gratulerade honom till sin student eller då vi packade väskorna och drog ner till Rhodos! Guuud vad snabbt det gått, bajs! haha. Jag vill ju hinna till Öland också! Men vi har fortfarande två veckor kvar och jag håller koll på vädret, visar det sig bli soldagar därborta ska vi fan iväg hörrni! haha =D

I alla fall, igår var det fredag, underbara fredag! ;) Jag hade en lång morgon, vilket jag älskar! Sen kilade jag in till min ääälskling vid halv tre, där blev det mys och kolla Entourage (?), sedan kilade han till jobbet och jag stannade där och inväntade mina tjejer som skulle komma in till stan. Vi skulle ut och käka på ngn mysig uteservering och sen skulle vi vidare till Timbuktu! Vi lyckades få ett bord på Bull´s, så det blev feta hamburgetallrikar och alldeles för mätta tjejer, haha! Festivalen var proppad med folk, as usual, men det var kul och Timbuktu var riktigt bra!! Ikväll ska vi nog in och kolla September som ska uppträda! Kul! :) Efter spelningen drog vi oss tillbaka och strosade runt lite, sen började det regna, så då drog vi hem!

Idag dåra, dags att tagga årets absolut sista after beach med Du&Jag! Solen lyser och det är sommarväder, äääger!! Vi ska ta cyklarna vid två tiden sa vi och så ger vi oss av! Vi ska ha bra platser + solstol, that´s it! ;) Nu ska jag slå på ett OC avsnitt och sedan ska jag in i duschen och göra mig klar! Vi hörs när vi hörs hörrni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0