Barnkalas på g!

Igårkväll kom min Max hit, vi hade en myskväll här hemma! Kollade ngn random film på tv, sen, fem i tio blev vi sugna på gottis så vi slänger oss ut i bilen och drar iväg till MAXI som stänger klockan tio, haha! Har aldrig varit på MAXI så sent, inte en människa förutom vi, fett ballt, haha! (Tänk att bli typ inlåst i ett stort varuhus, lätt att man hade rullat ut massa toapapper överallt (fråga inte varför), festat på 3,5:or, körd kundvagnsrace, korgrace, smakat ALLA godissorter i hela butiken, läst massa skvallertidningar och sen avslutat med en fet hotellfrukost! I alla fall, tillbaka till verkligheten lite..) Vi sprang runt därinne och haffade åt oss en dipp och en chipspåse och sen ut igen! Haha, dom kollade lite konstigt på oss när vi kom typ efter stängning men ahya! Hem hit igen, kolla lite på en serie på fyran och sen en film tillsammans med chipspåsen och maraboun, tyckte vi fick bra sällskap av dessa två! :)

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon, så efter nästan 12 timmars sömn är jag utvilad till tusen och taggad för barnkalas! Dags att plocka iordning all disk och städa upp på mitt rum sedan igår, sen ska jag hinna in i duschen, välja kläder och sminka mig på ungefär en timma! Det kan bli stressigt med är man pigg & proffsig så ska det nog gå. Busas med Yottyott ska det göras ikväll i alla fall, får väl se om vi ska kasta pil, spela fotboll eller leka pirater med star wars svärd, men något ska det bli, haha! 

Babaii!  

Sist fick max vara med i fighten med Elliot och Felix, hahah så söta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0