Bio med tjejerna!

God morgon hörrni! Jag ligger precis nyvaken med min frukost i sängen och kollar lite tv :) Ska ligga här ett tag sen ska det bli träning av för första gången på två månader.. puh! Ska ta mig ut på en ordentlig jogging tur hade jag tänkt, sen kommer Amanda hit så ska jag få va med den tjejen idag! Mycket mys! :D Vi ska laga makaroner och köttbullar med ketchup och bara mysa & snacka!

Igår var jag hemma hos Max hela dagen :) Vi kollade lite film och chillade och sen gick vi en runda på stan innan jag drog hemmåt. Hemma blev det en dusch och käk sen åter in till stan! Mötte upp Annie, Hanna och Julia och drog till hemmakväll för att köpa godis inför bion! :) Bion var förövrigt skitbra! Haha! Skrattade en heeel del! Sedan blev vi sittandes på donken för att vänta på bussen så jag var väl hemma här vid ett tiden! Helmysig kväll :)

Nej, nu ska jag återgå till min tv och frukost! Ha en bra dag ute i solen nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0