Fest hos Julia!

Till att börja med, God morgon!

Eller ah, klockan är fyra och jag säger god morgon, inte riktigt okej men jag gick upp för en timme sen.. hehe. Hade tänkt mig en nykter och inte särskilt lång partykväll igår då jag var heeelt död när jag kom hem efter LUS men när man käkat en fet middag, dratt på partyoutfitten och dragit bort till tjejerna och hörde festmusiken blev jag taggad ändå, så vi körde på istället! Så sjuuukt längesen jag festade verkligen så det var på tiden! Och helt galet längesen Max och jag var på samma fest då lilla jag bara e 17 så det var riktigt kul att min älskling var där igår! :D Festen blev riktigt lyckad och vi var nog inte hemma förrens vid halv fyra, då tryckte vi i oss massa marabou och snackade med syrran och Anton lite, trevligt!

Sen sov vi till halv tre dåra...har precis kollat lite film, käkat frulle och nu drog min Max hem. Ikväll kommer Julia och Annie hit för tjejkväll med nudlar & kycklingfilé, en massa snack och kanske någon film? Mamma och Anders är på hamn-fest så vad passar bättre än att ha lite gott sällskap en kväll som denna! Nej nu ska jag röjja upp här hemma, både i köket och mitt rum sen äre nog dags för en dusch innan vi taggar tjejkväll!










Lite random, sköna bilder som Cissi tagit igår! Tack för kvällen Julia! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0