Göta Kanal.

Har spenderat två dagar uppe i Töreboda med familjen + Anders familj & släkt! Efter barnkalaset och en myskväll hos Mimmi i fredags var det dags att kila hemåt, för vi skulle upp på lördagmorgon och ta oss mot Göta kanal. Halv elva gick färden, det blev ett stopp på en grillplats där vi mötte Doddis kusiner, hans farfar och några fler från deras släkt. :) Vi grillade hamburgare och korv och sen drog vi vidare mot Töreboda.

Väl framme checkade vi in där vi skulle bo, fick våra nycklar, gjorde lite hemtrevligt, åt lite gottis och sen skulle vi med en buss som tog oss till båten. Tur att det var fint väder säger jag bara! Strålande sol och blå himmel, det var mys! Kollade lite på Göta kanal och när man åkte genom slussarna, häftigt faktiskt! Vi serverades en trerätters supé innan vi gick i land runt 22 tiden :) Då blev det pressbyrån och sedan satt vi hemma och åt godis, nötter, snacka och lyssna musik!

Nästa morgon blev det en god frukost och sen iväg till båten igen för en dagstur. Vi hade med oss spel så vi satt och spelade spel, UNO, absolkut överrens och bara snackade. Trevlans! Käkade en god lunch och sen när vi var i land hade vi en tre timmar lång bilresa hem, haha. Men det gick bra! Väl hemma svidade jag om, slängde i mig lite gröt och kilade sen hem till Annie med girlsen för en myskväll. Goooodddiiiie!

Nu ska jag se till att få på mig lite kläder & käka något. Sen ska jag in till stan med Julia, Annie och Hanna! Träna ska jag också göra, men det är inte förrens vid fem! Åh, spinning here I come, taggad till tusen! Hade velat träffa min fina älskling lite idag också, får slänga iväg ett sms och se om han är ledig en stund idag! Ah, det låter bra!

Puss & kram!

Båten som tog oss runt på Göta kanal! Lite kul att sett allt där dom spelat in filmerna, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0