Göteborg & Universeum!

Tjo!

Läget? Jag är trött som en liten gris efter en heldag i Göteborg med ett skönt gäng, men vi hade en riktigt bra dag i alla fall! Tåget upp gick vid sju, så sådär jätte mycket sömn blev de la inte inatt.. hehe. Väl frame var det väl inte enklast i världen att hitta till rätt spårvagn och vidare till universeum men efter mycket om och men, frågande och byta av spårvagn så kom vi fram till universeum 08:59. Ja, vi är bäst ibland! Där blev det möte och sen så var vi fria att göra vad vi ville hela dagen! Åh, det blev shopping, god lunch, ännu mer shopping! Jag hittade en fin tröja på Zara och en ball ring från någon random affär, så jag är nööööjd! :D
Tillslut blev vi jäkligt trötta i benen, så vi kilade till EH, satte oss där ett tag och sen tog vi tåget hem till vår lilla stad igen! Tack för en mysig dag hörrni! :D

Hemma nu dåra, hade faktiskt tänkt försöka sova, och hitta min lins nr.2, den är fan spårlöst försvunnen :O kanske har två i samma öga igen.. fan. Fast då borde jag inte se ngt alls typ haha. Ahya, imorgon börjar vi som vanligt i skolan, då ska vi få se ett bildspel och en massa filmklipp från LUS, bland annat mitt snack om ketchup antar jag.. och mandas glädjeskrik. haha, bilderna hoppas jag att jag lyckades undvika! Vi får väl se ;)

Tjingen på er!

Var ju bara tvungen att lägga in en seig bild på en aningen förvånad apa såhär efter en dag bland djuren ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0