In mot stada

God morgon!
Ahmen hur e läget dåraa? Med mig är primachokolina! Kalasbra helt enkelt ;) Igår blev en helmysig dag med min Manda, mat, prat och skratt! Alltid najs! Sedan började det ÖSregna, blixtra & åska :( Fy jag hatar sånt, blä! Så jag stannade hemma igår, kollade en skit rolig film på tv med mami och Anders, ah jag gjorde inte mycket mer än så helt enkelt! haha :)

Idag äre tisdag och dags för en vända på stan, har fan inte vart där på eeevigheeeter (okej om man inte räknar med festivalen men där inkluderades ingen shopping! haha) hade behövt lite påfyllning i garderoben så vi får väl se vad jag kommer hem med! Ska ner på form också och starta upp mitt träningskort. Nu jävlar ska jag komma i form igen! (ha-ha form-form) Astaggad!!

Dags att slänga på lite make-up så jag ser mer levande än död ut!

Babai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0