Jag är igång igen!


Efter en lång sommar med en massa chill var det väl sådär lagom lätt att dra tillbaks till skolan & träningen, men nu tycker jag det känns helt ok faktiskt, börjar komma in i lite rutiner igen i alla fall, gödde!

Igår vare söndag och jag hade en tjejeftermiddag med mina tjejer och "the hangover" hemma hos Annie. Mycket mysigt! Kvällen tillbringades med älskling. Vi drog till MAXI och handlade en massa tacos sen drog vi hem hit och drog igång med käk, svingott! Tacos, så underbar mat! Sedan blev det slappe-kväll. Lisa och Maja kom också hit en sväng och så blev det tv-mys framför Wallander!

Imorse ringde klockan 06:00 igen, har typ inte sovit inatt känns de som så det var inte speciellt svårt att gå upp, kändes liksom som om jag aldrig somnat, haha. Skolan gick snabbt över, jag och Annie löste både fysiken och matten och sen drog vi in till stan. Där blev det två timmar nere på gymmet, en massa konditionsträning samt mage/rygg. Nu är jag d ö d och sitter i soffan, nyss hemkommen och röjjt undan på mitt bombnedslag till rum. Kanske ska in till min Max ikväll, vi får väl se, annars träffar jag honom imorgon! :)

Juuuste, på torsdag och fredag ska jag vara på LUS, ledarskap någonting sånt.. vi ska bo i skogen, på ett militärfält. Regn, lera, gå i fyra timmar, sova i tält. Det blir en upplevelse! Nää, nu överdriver jag, så hemskt ska det inte bli, kanske blir skit kul och mysigt att umgås hela klassen. Jag ska inte vara negativ! Det blir nog kul! Hoppas solen kan stråla liiiiite i alla fall! :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0