Kräftskiva @ Annie´s!

God morgon! Helgen har gått jäkligt snabbt och jag hade ju inte klagat på att få ha några dagar mer ledigt.. hallå liksom vi är vana vid sommarlov, två dagar går inte att ersätta ett sommarlov med! haha. I alla fall, i fredags drog vi ju på bio, jag saknar dig hette den och den var la sådär. Efter bion kilade jag Annie Hanna Mimmi och Julia till Robert´s för en kvällsfika och tjejsnack sen däckade jag väll här hemma runt ett tiden. Älskling kom hem hit också, vid halv fyra typ, haha, alltid mysigt! :)

I lördags var jag med Max, Alice och Anton. Vi spelade spel hela eftermiddagen, absolut överrens, riktigt kul! haha, man ska liksom tänka likadant går det ut på, och vi slog vad om att de lag som förlorar ska laga en middag till det vinnande laget och nu ser jag och Max fram emot en god middag här hemma någon dag lagad av sis och Anton! ;) Nästa omgång förlorade dock jag och syrran så vi ska stå för efterrätten, jaja! haha, det var kul! Sen var det kräftskiva hemma hos Annie på kvällen som gällde. Fy vad gott det var med dom där stora skaldjuren! Hade helt glömt hur gott det var! Satt och pillade med middagen ett bra tag, drack vin och spelade ännu mera spel! Sedan kom killarna vid elva tiden så hade vi lite chillfest! En riktigt najs kväll! Tack för det gumman! Och bilder kommer om jag lyckas sno dom av Hanna! :)

idag äre söndag och jag har precis vaknat här hemma. Ska upp och käka frulle sen får jag se vad som händer idag, kanske kilar bort till Julia och Annie ett tag i eftermiddag sen vare visst lite snack om paintball här hemma.. hmm? We will see, breakfast nu i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0